A PROTITAS Kft. 2010. januárjában jött létre, a társaság alapító tulajdonosa Nagy Károly,
aki korábban az adótanácsadási ágazat meghatározó tanácsadócégeinél dolgozott
(KPMG, illetve Mazars), továbbá a Biggeorge's Holding és Otthon Centrum
transzferárakért felelős menedzsere volt.
A PROTITAS Kft.-t az ügyféloldalon érzékelhető piaci igények hozták létre, úgymint:
- egyre több magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező cégcsoport szeretne megfizethető, ám a BIG4 tudásával egyenértékű transzferár tanácsadási szolgáltatásokat igénybe venni,
- külföldi multinacionális vállalkozások költségérzékeny magyar leányai szeretnének BIG4 minőségű szolgáltatáshoz jutni megfizethető áron,
- az ügyfelek, megbízók gyorsaságot, rugalmasságot, nyitottságot és kreativitást várnak el a tanácsadótól.
A PROTITAS Kft. szolgáltatásai során teljes mértékben figyelembe veszi az ügyfél elvárásait, az ügyfél igényeit és lehetőségeit, és ezen adottságok figyelembevételével végzi tevékenységét és kínál megoldásokat a felmerült problémákra.
A PROTITAS Kft. alapítása óta költséghatékony tanácsadási szolgáltatás nyújtására törekszik, amely nem pusztán válasz az ügyfél problémájára, hanem egyben megoldás is.
A PROTITAS Kft. az ügyfelei részére a következő megoldásokat kínálja:
- transzferárakkal kapcsolatos szolgáltatások (dokumentációs, árképzési, lokalizálási, tanácsadási, konzultációs és képzési),
- adókkal és állami támogatásokkal kapcsolatos szolgáltatások,
- tranzakciós tanácsadási szolgáltatások,
- jogi tanácsadás.
Én és a vállalkozás
Legfontosabb élettapasztalatom, mióta vállalkozóvá váltam a tudatosság növekedése és a szabadság megélése. Azt is megtanultam, hogy a sorsfordító döntéseknél mindig szem előtt tartom, a pénzügyi megvalósíthatóságot.
Leginkább a szabadságot élvezem a munkámban. Ha újrakezdhetném az egészet biztosan kevesebbet aggódnék. :) Nagy kihívást jelent vállalkozóként, hogy hol fent, hol lent van az ember. Ilyenkor nagyon fontos a hit és az emberi kapcsolatok.
Én és a Távügyvitel
2010-ben az egész céget online és felhőszolgáltatásokra kívántam építeni, haladó, modern könyvelési szolgáltatást szerettem volna, mindezt kifejezetten költséghatékonyan.
A Távügyvitel olyan szolgáltatást kínált már 2010-ben is, amely nagyban hasonlított azokra a modern könyvelési rendszerekre, amit az ügyfeleimnél is láttam.
Kimondottan tetszett, hogy online a szolgáltatás, bárhonnan elérem, hogy minden a felhőben van, biztonságban.
A különféle reportok (eredménykimutatás, főkönyvi kivonat, áfa report) nagyban szolgálják a cég pénzügyeinek tervezését (adófizetés, cash-flow).
Azt is nagyon pozitívumnak tartom, hogy a számlákat online lehet rögzíteni, megkímélve magamat, a könyvelőt a számlák átadásától, szkenneléstől, stb. És mivel tudom, hogy ezek ismétlődő feladatok, egy ponton túl nem okoz nehézséget a számlák rögzítése se (főleg hogy elégséges könyvviteli-adózási háttértudás birtokában vagyok) a sablonokkal történő könyvelés tényleg nem bonyolult.
Végezetül a mai üzleti életben fontos a hatékonyság, így törekszem hatékony ár/érték szolgáltatásokat igénybe venni. Úgy érzem, hogy a Távügyvitel Kft. szolgáltatása ilyen, kellően rugalmas tud lenni a piaci ciklusokhoz.
Az elmúlt években a távügyvitel.hu jól vette a jogszabályi változások miatti akadályokat (különféle riportolási kötelezettség a NAV felé).
Az elmúlt években személyes találkozó nélkül tudtunk együttműködni Andrással, Alízzal, amennyiben valamilyen kérdés merült fel, azt telefonon, e-mailben tudtuk kezelni. A megkereséseimre mindig kellően gyors reakcióidővel válaszoltak.
web:
http://www.protitas.com